Elke zaterdag open
tussen 10 en 15u. zonder afspraak

Horlogereparaties Turnhout open op zaterdag

Horlogebatterij vervangen

We vervangen de batterij van uw horloge onmiddellijk, terwijl u wacht.

Meteen waterdichtheid testen van waterbestendige horloges.


ELKE ZATERDAG = HORLOGEBATTERIJ VERVANG DAG

Op zaterdag kunt u bij Kiekt terecht voor:

Binnenbrengen van reparatie

Reparatie nodig aan uw horloge, klok of zakhorloge, Breng deze zonder afspraak  binnen op zaterdag, tussen 10 en 15u.

Meteen vervangen batterij

Breng uw horloge en we vervangen meteen de batterij, terwijl u wacht. Van waterbestendige horloges kunnen we meteen de waterdichtheid testen.

Afhalen afgewerkte reparatie

Kreeg u bericht dat uw reparatie klaar is? Top! Kom deze afhalen op zaterdag tussen 10 en 15u. Betalen kan cash of met mobiele bankpas.

Horlogeband vervangen

Een aantal banden hebben we liggen. Speciale banden bestellen we meteen voor u. 


Kan u zelf niet komen? Meld uw reparatie meteen online aan

Meld uw reparatie in 1-2-3 online aan. We bezorgen u het reparatieticketnummer en een Bpost label voor eenvoudige verzending (op enveloppe/pakje kleven en afgeven in een Bpost kantoor, postpunt of pakjesautomaat)

Eenvoudige verzending van je reparatie naar Kiekt via Bpost verzendlabel

Na aanmelding ontvangt u via 
e-mail  een
Bpost label 
voor eenvoudige verzending

Op de hoogte van elke stap

Van elke stap in het reparatieproces wordt u geïnformeerd.


En er is meer:
Bij Kiekt hebt u een persoonlijke pagina.
Met een simpele klik volgt u 24/7 uw lopende en eerdere reparatie(s,), prijsopgave, rekeningen ... 



Dit zeggen onze klanten over ons:

Google review

Ze doen exact wat ze beloven. 

Glasheldere info en prima herstelling van gebroken horlogeglas. Blij dat ik mijn uurwerk weer kan dragen .

Claire V.T.  // Klant 

Google review

Aan te bevelen!

Professionele service .

Buena vista  //  Klant

Google review

Snel, correct en professioneel. 

Ik werd als klant echt gewaardeerd. Op elk moment was ik op de hoogte van de status van mijn herstelling. Was een echte ervaring die ik iedereen wil aanraden.

Sofie C.  //  Klant

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik tijd winnen om mijn horloge binnen te brengen?

Hoe lang duurt het om een horlogebatterij te vervangen?

Krijg ik garantie op de uitgevoerde reparatie?

Wat is het "Online Profile"?

Welke informatie geef ik als ik mijn reparatie online aanmeld?

Moet ik de verzending betalen aan Bpost?

Wat zijn de kosten om het glas van mijn Seiko te vervangen?

Word ik op de hoogte gehouden?

Waar kan ik mijn privacy settings zien en wijzigen?

Meld je reparatie meteen online aan

Meld je reparatie in 1-2-3 online aan. We bezorgen je het reparatieticketnummer en een Bpost label voor eenvoudige verzending (op enveloppe/pakje kleven en afgeven in een Bpost kantoor, postpunt of pakjesautomaat)

Eenvoudige verzending van je reparatie naar Kiekt via Bpost verzendlabel

Na aanmelding ontvang je via 
e-mail  een 
Bpost label 
voor eenvoudige verzending

Is er iets kapot?

© 2020, Kiekt.be