Glas Certina horloge gebroken?
Kiekt vervangt het snel en goed

Certina glas vervangen?
Het glas vervangen van je Certina uurwerk doen we bij Kiekt snel en goed.
We hebben een grote voorraad horlogeglazen liggen en dan bieden we 48u service.
Wij regelen eenvoudig de verzending en je weet op voorhand de exacte all-in prijs.
Dat is de Kiekt service.
Snel, eenvoudig, deskundig en transparant
De Kiekt glasservice voor Certina horloges
Professionele plaatsing
In het Kiekt atelier vervangen we vakkundig het glas van je Certina horloge.
Eenvoudige verzending
Wij mailen je het Bpost label voor eenvoudige verzending van je Certina naar ons atelier.
All-in prijs: alles inbegrepen
Certina glas vervangen met all-in prijs:
het glas, plaatsing, verzending naar het atelier, verzending terug naar jou en 21% BTW, alles inbegrepen.
48U service
De meeste glazen liggen op stock en dan bieden we 48u service.
Op de hoogte van elke stap
Van elke stap in het reparatieproces word je geïnformeerd.
En er is meer:
Bij Kiekt heb je een persoonlijke pagina.
Met een simpele klik volg je 24/7 je lopende en eerdere reparatie(s).
Meld je reparatie meteen online aan
Meld je reparatie in 1-2-3 online aan. We bezorgen je het reparatieticketnummer en een Bpost label voor eenvoudige verzending (op enveloppe/pakje kleven en afgeven in een Bpost kantoor, postpunt of pakjesautomaat)


Na aanmelding ontvang je via
e-mail een
Bpost label
voor eenvoudige verzending
Dit zeggen onze klanten over ons:
Ze doen exact wat ze beloven.
Glasheldere info en prima herstelling van gebroken horlogeglas. Blij dat ik mijn uurwerk weer kan dragen .
Claire V.T. // Klant
Aan te bevelen!
Professionele service .
Buena vista // Klant
Snel, correct en professioneel.
Ik werd als klant echt gewaardeerd. Op elk moment was ik op de hoogte van de status van mijn herstelling. Was een echte ervaring die ik iedereen wil aanraden.
Sofie C. // Klant
Veelgestelde vragen
Kan het glas van mijn Certina horloge vervangen worden?
Zijn alle glazen voor Certina horloges op voorraad?
Krijg ik garantie op de uitgevoerde reparatie?
Wat is het "Online Profile"?
Welke informatie geef ik als ik mijn Certina reparatie online aanmeld?
Moet ik de verzending betalen aan Bpost?
Wat zijn de kosten om het glas van mijn Certina te vervangen?
Hoe lang duurt het om het glas van mijn Certina horloge te vervangen?
Word ik op de hoogte gehouden?
Waar kan ik mijn privacy settings zien en wijzigen?
Meld je reparatie meteen online aan
Meld je reparatie in 1-2-3 online aan. We bezorgen je het reparatieticketnummer en een Bpost label voor eenvoudige verzending (op enveloppe/pakje kleven en afgeven in een Bpost kantoor, postpunt of pakjesautomaat)


Na aanmelding ontvang je via
e-mail een
Bpost label
voor eenvoudige verzending
© 2020, Kiekt.be

REPARATIESTOP
Door capaciteitstekort en de onmogelijkheid om geschikte horlogemakers/-reparateurs te vinden zijn we genoodzaakt om een reparatiestop in te lassen.
Momenteel kunnen we uw reparatie(s) niet accepteren. Daarom zijn we tot nader order gesloten op zaterdag.
Afhalen van uitgevoerde reparaties zal op afspraak kunnen geschieden.

REPARATIESTOP
Door capaciteitstekort en de onmogelijkheid om geschikte horlogemakers/-reparateurs te vinden zijn we genoodzaakt om een reparatiestop in te lassen.
Momenteel kunnen we uw reparatie(s) niet accepteren. Daarom zijn we tot nader order gesloten op zaterdag.
Afhalen van uitgevoerde reparaties zal op afspraak kunnen geschieden.