Glas Certina horloge gebroken?
Kiekt vervangt het snel en goed

Certina horloge glas vervangen. Snel en goed. Veel voorraad: 48u service. Online aanmelden en we mailen een Bpost verzendlabel.

Certina glas vervangen? 

Het glas vervangen van je Certina uurwerk doen we bij Kiekt snel en goed. 

We hebben een grote voorraad horlogeglazen liggen en dan bieden we 48u service. 

Wij regelen eenvoudig de verzending en je weet op voorhand de exacte all-in prijs. 


Dat is de Kiekt service.

Snel, eenvoudig, deskundig en transparant

De Kiekt glasservice voor Certina horloges

Professionele plaatsing

In het Kiekt atelier vervangen we vakkundig het glas van je Certina horloge. 

Eenvoudige verzending

Wij mailen je het Bpost label voor eenvoudige verzending van je Certina naar ons atelier.

All-in prijs: alles inbegrepen

Certina glas vervangen met all-in prijs:
het glas, plaatsing, verzending naar het atelier, verzending terug naar jou en 21% BTW, alles inbegrepen. 

48U service 

De meeste glazen liggen op stock en dan bieden we 48u service. 


Op de hoogte van elke stap

Van elke stap in het reparatieproces word je geïnformeerd.


En er is meer:
Bij Kiekt heb je een persoonlijke pagina.
Met een simpele klik volg je 24/7 je lopende en eerdere reparatie(s). 


Meld je reparatie meteen online aan

Meld je reparatie in 1-2-3 online aan. We bezorgen je het reparatieticketnummer en een Bpost label voor eenvoudige verzending (op enveloppe/pakje kleven en afgeven in een Bpost kantoor, postpunt of pakjesautomaat)

Eenvoudige verzending van je reparatie naar Kiekt via Bpost verzendlabel

Na aanmelding ontvang je via 
e-mail  een
Bpost label 
voor eenvoudige verzending

Dit zeggen onze klanten over ons:

Google review

Ze doen exact wat ze beloven. 

Glasheldere info en prima herstelling van gebroken horlogeglas. Blij dat ik mijn uurwerk weer kan dragen .

Claire V.T.  // Klant 

Google review

Aan te bevelen!

Professionele service .

Buena vista  //  Klant

Google review

Snel, correct en professioneel. 

Ik werd als klant echt gewaardeerd. Op elk moment was ik op de hoogte van de status van mijn herstelling. Was een echte ervaring die ik iedereen wil aanraden.

Sofie C.  //  Klant

Veelgestelde vragen

Kan het glas van mijn Certina horloge vervangen worden?

Zijn alle glazen voor Certina horloges op voorraad?

Krijg ik garantie op de uitgevoerde reparatie?

Wat is het "Online Profile"?

Welke informatie geef ik als ik mijn Certina reparatie online aanmeld?

Moet ik de verzending betalen aan Bpost?

Wat zijn de kosten om het glas van mijn Certina te vervangen?

Hoe lang duurt het om het glas van  mijn Certina horloge te vervangen?

Word ik op de hoogte gehouden?

Waar kan ik mijn privacy settings zien en wijzigen?

Meld je reparatie meteen online aan

Meld je reparatie in 1-2-3 online aan. We bezorgen je het reparatieticketnummer en een Bpost label voor eenvoudige verzending (op enveloppe/pakje kleven en afgeven in een Bpost kantoor, postpunt of pakjesautomaat)

Eenvoudige verzending van je reparatie naar Kiekt via Bpost verzendlabel

Na aanmelding ontvang je via 
e-mail  een 
Bpost label 
voor eenvoudige verzending

© 2020, Kiekt.be