Glas Fossil horloge gebroken?
Kiekt vervangt het snel en goed

Glas van je Fossil uurwerk of horloge gebroken? Kiekt vervangt het glas van alle Fossil horloges.

Fossil glas vervangen? 

Wij van Kiekt vervangen heel eenvoudig het glas van uw Fossil uurwerk. 

De meeste glazen liggen op voorraad en dan bieden we 48u service. 

Wij regelen eenvoudig de verzending en u weet op voorhand de exacte all-in prijs. 


Dat is de Kiekt service.

Snel, eenvoudig, deskundig en transparant

De Kiekt glasservice voor Fossil horloges

Professionele plaatsing

In het Kiekt atelier vervangen we vakkundig het glas van Fossil horloge. 

Eenvoudige verzending

Wij mailen u het Bpost label voor eenvoudige verzending.

All-in prijs: alles inbegrepen

Fossil glas vervangen
EUR 49 all-in prijs:
het glas, plaatsing, verzending naar het atelier, verzending terug naar u en 21% BTW. 

48U service 

De meeste glazen liggen op stock en dan bieden we 48u service. 


Op de hoogte van elke stap

Van elke stap in het reparatieproces wordt u geïnformeerd.


En er is meer:
Bij Kiekt hebt u een persoonlijke pagina.
Met een simpele klik volgt u 24/7 uw lopende en eerdere reparatie(s). 


Meldt uw reparatie meteen online aan

Meldt uw reparatie in 1-2-3 online aan. We bezorgen u het reparatie ticketnummer en een Bpost label voor eenvoudige verzending (op enveloppe/pakje kleven en afgeven in een Bpost kantoor, postpunt of pakjesautomaat)

Eenvoudige verzending van je reparatie naar Kiekt via Bpost verzendlabel

Na aanmelding ontvangt u via 
e-mail  een
Bpost label 
voor eenvoudige verzending

Dit zeggen onze klanten over ons:

Google review

Ze doen exact wat ze beloven. 

Glasheldere info en prima herstelling van gebroken horlogeglas. Blij dat ik mijn uurwerk weer kan dragen .

Claire V.T.  // Klant 

Google review

Aan te bevelen!

Professionele service .

Buena vista  //  Klant

Google review

Snel, correct en professioneel. 

Ik werd als klant echt gewaardeerd. Op elk moment was ik op de hoogte van de status van mijn herstelling. Was een echte ervaring die ik iedereen wil aanraden.

Sofie C.  //  Klant

Veelgestelde vragen

Kan het glas van mijn Fossil vervangen worden?

Zijn alle glazen voor Fossil horloges op voorraad?

Krijg ik garantie op de uitgevoerde reparatie?

Wat is het "Online Profile"?

Welke informatie geef ik als ik mijn Fossil reparatie online aanmeld?

Moet ik de verzending betalen aan Bpost?

Wat zijn de kosten om het glas van mijn Fossil te vervangen?

Hoe lang duurt het om het glas van  mijn Fossil horloge te vervangen?

Word ik op de hoogte gehouden?

Waar kan ik mijn privacy setting instellen?

Meldt uw reparatie meteen online aan

Meldt uw reparatie in 1-2-3 online aan. We bezorgen u het reparatieticketnummer en een Bpost label voor eenvoudige verzending (op enveloppe/pakje kleven en afgeven in een Bpost kantoor, postpunt of pakjesautomaat)

Eenvoudige verzending van je reparatie naar Kiekt via Bpost verzendlabel

Na aanmelding ontvangt u via 
e-mail  een 
Bpost label 
voor eenvoudige verzending

Of hebt u een andere vraag?

© 2020, Kiekt.be