Reparatie zakhorloge
Onderhoud, reparatie, restauratie van oude zakhorloges
Is er iets kapot?
Stel uw vragen, zonder verplichting Klik op de afbeelding.
Hebt u nog ergens een oude zakhorloge liggen? Misschien in een lade of een doosje. Kent u het verhaal erachter? Was het ooit van uw vader of grootvader? Of kocht u het op een 2e hands- of veilingsite? In deze digitale tijden is een zakhorloge veel waard. Niet altijd geldelijk maar meestal wel emotioneel.
- LVDB -
Oude mechanismen nazien en herstellen? Bij Kiekt doen we het wel nog!
U kunt het onderhoud en herstelling van uw oude zakhorloge aan ons toevertrouwen. De Kiekt specialist die dit voor u uitvoert heeft ondertussen meer dan dertig jaar ervaring in het nazien en repareren van oude mechanismes. Uw oude zakhorloge zal opnieuw goed lopen.
Reparatie tegen een duidelijke all-in prijs en met garantie. Zoals onze klanten het gewoon zijn van ons.
Onderdelen? Welke onderdelen?
Jaar na jaar wordt het moeilijker om nog originele onderdelen van oude zakhorloges terug te vinden. Gelukkig kunnen wij uit een grote voorraad originele onderdelen putten.
Is het origineel onderdeel niet meer te vinden? Dan maken we het zelf.
Zakhorloge, welke merk?
Wij herstellen nagenoeg alle mechanische oude zakhorloges waarvan het mechanisme het toelaat om gerepareerd te worden. Er zijn ook zakhorloges die het mechanisch niet waard zijn om kosten aan te maken. Ik wil het woord rommel niet ion de mond nemen, maar ook dat komt voor.
Het merk zelf speelt eigenlijk geen rol. We repareren zowel zakhorloges van Roskopf als Zenith, Brequet, Omega, LeCoultre, Longines, Galonne …
Is er iets kapot
Stel uw vragen, zonder verplichting (uiteraard).
Klik op de afbeelding.
EENVOUDIGE VERZENDING
Stel uw vraag en geef de details van uw horloge en reparatie. U krijgt een all-in prijs (prijs reparatie, verzending heen/terug en 21% BTW inbegrepen).
Akkoord met mijn voorstel? Bevestig en stuur uw afzender adres.
Ik e-mail u een verzendlabel die u eenvoudig op uw pakje/enveloppe kleeft alvorens in een Bpost kantoor of postpunt af te gevent (U betaalt niets in het postkantoor, we regelen dit achteraf: all-in prijs weet je nog ).
Dit is wat klanten zeggen
(geanonimiseerd voor privacyredenen).
Meer klantbeoordelingen vindt u hier op Google.
Om zeker te zijn dat klanten tevreden zijn van de uitgevoerde reparatie stuur ik na enkele weken een opvolgingsbericht. Enkele antwoorden van klanten (geanonimiseerd voor privacyredenen) :
Is er iets kapot
Stel uw vragen, zonder verplichting (uiteraard).
Klik op de afbeelding.